Fă cunoștință cu noi!
Vizionarii care inovează domeniul soluțiilor financiare
Noi suntem Prime Dash
Cum am început?
Prime Dash a fost creat din necesitatea pentru o astfel de soluție!
Am înțeles de ce este nevoie
Mesajul pe care l-am primit de la cei care iau decizii a fost
- Avem nevoie de un instrument simplu, care pune mai puțin accent pe rapoartele financiare complicate
- Avem nevoie de un instrument inteligent, care nu necesită multe resurse pentru obținerea informațiilor necesare
- Avem nevoie de un instrument eficient care să poată oferi informații EXACTE, pentru a putea lua cele mai bune decizii financiare
- Avem nevoie de un instrument accesibil, care să poată fi utilizat chiar și de companiile cu bugete foarte mici
Principiile noastre
Pasiunea noastră
Ce urmează?
Obiectivele noastre pentru cei care iau decizii
- Să le oferim posibilitatea de a-și gestiona organizațiile sau proiectele cu mai puțin efort
- Să le oferim posibilitatea să ia decizii rapide și precise
- Să obțină profitul și succesul pe care îl doresc
Promisiunea noastră
Echipa de conducere
Madou Sylla
CHIEF EXECUTIVE OFFICER
Mai mult
Înainte de acest rol, Madou a fost CEO al Systems & Solutions International Group (SSIG), o companie globală de consultanță în management, care a venit în ajutorul business-urilor cu sisteme inovatoare de finanțare, operațiuni și management. În calitate de consultant în afaceri, Madou a salvat multe companii de la eșecul iminent, a coordonat fuziuni și achiziții, a transformat organizații ineficiente în companii performante și a oferit consultanță pentru mulți directori, astfel încât aceștia să devină eficienți, dinamici și să aibă succesul dorit.
De-a lungul carierei sale, Madou a avut ocazia să înțeleagă frustrarea celor care iau decizii în multe domenii economice și a înțeles că instrumentele disponibile nu răspund nevoilor, deoarece sunt fie prea complicate, fie extrem de dificil de implementat. Astfel, Madou a decis să dezvolte un instrument simplu pentru a revoluționa procesul decizional în domeniul financiar. A conceptualizat și a început să dezvolte un sistem performant de analiză a afacerilor pentru a-i ajuta pe cei care iau decizii, prin dezvoltarea unor procese și tehnologii noi care reduc utilizarea resurselor, promovează eficiența și cresc cota de piață a unei companii.
Madou are o diplomă de Master în Administrarea Afacerilor (MBA) de la Universitatea Marshall și este Licențiat în Științe Economice la Universitatea Shepherd.
Catalin Rus
CHIEF OPERATING OFFICER
Mai mult
El este, de asemenea, cel care conduce operațiunile pe teritoriul Europei și colaborează cu echipele de conducere din această regiune pentru ca planurile strategice ale companiei să fie îndeplinite. În același timp, Cătălin lucrează cu personalul administrativ pentru a întocmi bugetele financiare, pentru a monitoriza procedurile contabile și bancare și pentru a elabora rapoarte financiare.
Un lider în domeniul afacerilor, Cătălin caută în permanență să găsească cele mai bune modalități pentru a ușura procesul decizional al liderilor.
De-a lungul carierei sale de antreprenor și investitor, Cătălin a fondat mai multe companii de tehnologie axate pe sisteme financiare, aplicații bazate pe web și desktop. Simțul său unic de a înțelege și a anticipa trendurile din piață, l-a propulsat către statutul de inovator în domeniul tehnologiei.
Cătălin are studii în domeniile de Management și dezvoltare IT , în cadrul Universității din Oradea.
Cosmin Ghita
CHIEF TECHNICAL OFFICER
Mai mult
Sarah Naylor
VP OF Human Resources
Mai mult
Formarea și dezvoltarea în domeniul leadership-ului, comunicarea, team-building-ul, dezvoltarea strategică și planificarea sunt toate domenii în care Sarah are o experiență vastă.
În trecut, Sarah a lucrat în calitate de coach cu numeroși directori, ajutându-i pe aceștia să își dezvolte competențele de leadership, ca de exemplu: gestionarea conflictelor, relații interpersonale, comunicare scrisă și orală, flexibilitate și creativitate.
Pe parcursul carierei sale, Sarah a făcut parte din diverse consilii de administrație și a ocupat funcția de director administrativ al unui startup în domeniul tehnologiei – fiind primul angajat al companiei. Acest lucru i-a oferit posibilitatea de a se implica activ în creșterea companiei, dar și în toate aspectele administrative cum ar fi HR, contabilitate, project management etc.
În momentul în care Sarah a plecat din companie, aceasta crescuse la 75 de angajați, iar în anii petrecuți în cadrul organizației, Sarah a dezvoltat infrastructura administrativă necesară succesului companiei.
Anamaria Ursoi
PR Manager
Mai mult
După ce a petrecut șase ani lucrând în Londra ca și Brand Ambassador și Manager de Evenimente pentru unele dintre cele mai apreciate mărci britanice din domeniul evenimentelor private, Anamaria a folosit această experiență pentru a încerca să înțeleagă ce anume stă la baza domeniului PR și implicit a comunicării. Răspunsul găsit a fost unul simplu, și anume că trebuie să fii capabil să te conectezi cu oamenii cu care interacționezi.
Pe lângă poziția de PR Manager, Anamaria a demarat un proiect pentru înființarea Prime CEO Club, un club de networking pentru persoane care ocupă poziții de conducere, în cadrul căruia aceștia pot face networking, pot dezvolta parteneriate și împărtăși cunoștințe pe subiecte importante sau de actualitate din lumea business-ului.
Misiunea Prime CEO Club este aceea de a redefini modul în care se face networking în lumea business-ului și a felului în care oamenii interacționează la astfel de evenimente.
Radu Goia
CREATIVE DIRECTOR
Mai mult
Radu lucrează în legătură strânsă cu echipa de conducere a companiei atunci când realizează concepte și produse noi, fiind implicat în toate stadiile dezvoltării unui produs.
De asemenea, Radu lucrează cu dezvoltatorii front-end și back-end, pentru a putea asigura faptul că specificațiile de proiectare pentru toate produsele sunt urmate cu meticulozitate, pentru o experiență optimă a utilizatorului.
Radu gestionează echipa noastră de ilustratori, redactori, producători video și graficieni.
Înainte de a se alătura echipei Prime Dash, Radu a dezvoltat materiale de marketing, videoclipuri, efecte speciale, grafică, site-uri web, printuri de reviste, logo-uri și brandbooks pentru companii din categoria Fortune 500, atât din Europa cât și din America de Nord.
America de Nord
Igor Koshutin
VP OF INTERNATIONAL SALES
Europa
Malina Turcut
COUNTRY MANAGER - ROMANIA
George Roman
FINANCE MANAGER - ROMANIA
Ioana Rus
Operations Manager
Paula Bâc
SENIOR PARTNER
Radu Ardelean
SENIOR PARTNER
Africa
Abdou Diouf
COUNTRY MANAGER - SENEGAL
ADOLÉ AKPABIE
SENIOR PARTNER - SENEGAL
info@primedash.ro
+4 0758 022 250
Politica de confidentialitate